SOCIAL BLOOM

O nas

Co nas wyróżnia?

Jesteśmy nastawieni 
na Twój rozwój

Traktujemy Cię jak partnera – wierzymy w Twój biznes, kibicujemy Ci i chcemy, abyś miał genialne rezultaty.

Rośniemy razem z Twoją firmą, dlatego największy nacisk kładziemy na to, by nasze działania realnie przekładały się na Twój zysk.

Dbamy o Twoją firmę kompleksowo

Nie tylko zarządzamy Twoimi profilami w social mediach, ale także tworzymy content foto & video, dbamy o teksty i przygotowujemy kampanie reklamowe.

Podchodzimy kompleksowo do naszej współpracy, bo wierzymy, że w ten sposób osiągniesz ponadprzeciętne efekty.

Jesteśmy stale na bieżąco

Stale śledzimy bieżące trendy i reagujemy na zmiany. Regularnie się szkolimy, aby Twoje social media przynosiły jeszcze bardziej widoczne rezultaty.

Wiemy, że nasz rozwój = Twój rozwój, a Twój rozwój = nasz rozwój. Dlatego inwestujemy w nasze umiejętności, tak jak Ty inwestujesz we współpracę z nami.

Zespół Social Bloom

Linda Paruszewska

CEO & Art Director 
Social Bloom

Od 2017 roku zajmuje się contentem tworzonym na social media dla marek.

Gabriela Kaczmarek

Social Media Specialist

Od 2021 roku prężnie działam w marketingu. Mam za sobą kilkuletnie doświadczenie agencyjne, podczas którego miałam pod sobą prawie 20 lokalnych marek z różnych branż.

W wolnym czasie zaczęłam działać jako content creator, wykorzystując swoje zamiłowanie do mody, kosmetyków  i estetyki. Pracowałam z takimi markami jak CCC, Pull & Bear, L’Oreal Paris, Giorgio Armani, NYX, Jo Malone i wiele innych.

Obecnie spełniam się jako Social Media Specialist. Moim konikiem są kreatywne rolki z dynamicznymi przejściami i tworzenie spójnego kalendarza contentu.

Uwielbiam pracę w marketingu za możliwość wykorzystania mojej kreatywności oraz okazję do działania z inspirującymi i pełnymi pomysłów ludźmi.

Skoncentruj się na tym, co robisz najlepiej

A nam pozostaw Twoje social media!

Jesteś gotów, by wznieść swój marketing na wyższy poziom?

Skontaktuj się z nami

…lub umów się na bezpłatną rozmowę i zacznijmy działać!

FAQ

Po dniu, w którym robimy dzień contentu, mamy do dwóch tygodni, aby wrócić do Ciebie z pełną treścią kalendarza gotowego do zatwierdzenia.

Do 5 dni od otrzymania content planu przy zarządzaniu social mediami.

Po ustaleniu celów i strategii działań, otrzymujesz od nas kalendarz treści raz w miesiącu. Zostanie on następnie wysłany do zatwierdzenia przed opublikowaniem, abyś mógł dodać swoje uwagi.

Nie! Zarządzanie mediami społecznościowymi to usługa widmo. Publikujemy na Twoich profilach w mediach społecznościowych, pod Twoją marką, jako TY. Jedynym sposobem, w jaki ktoś wie, że to my publikujemy, jest poinformowanie go o tym.

Obecnie specjalizujemy się w Instagramie, Facebooku, TikToku i YouTube.

Wolimy, aby klienci nie publikowali swoich treści oprócz nas! Może zepsuć siatkę, którą starannie wyselekcjonowaliśmy, i zmienić wyniki, które chcemy dla Ciebie uzyskać. Marny jednak kilku klientów, którzy lubią to robić, więc po prostu prosimy, aby nas wcześniej informowali.

Wiele osób popełnia błąd, myśląc, że media społecznościowe to tylko wrzucanie postów. Kryje się za tym jednak szereg przemyślanych i zaplanowanych działań! Wykracza znacznie poza to i obejmuje takie elementy, jak uzyskanie odpowiedniego stosunku treści autopromocyjnych, w tym elementów przyjaznych dla wyszukiwania (teksty pod SE0), wykorzystanie różnych typów treści w celu maksymalnego zaangażowania oraz bycie na bieżąco z aktualnymi trendami i śledzenie zmian algorytmu. Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi wymaga starannie opracowanego i przemyślanego planu, który przynosi świetne rezultaty!

To całkowicie różni się w zależności od klienta. Wiele różnorodnych czynników wpływa na to, jak szybko zobaczysz wyniki. Odkryliśmy, że im bardziej klient ufa nam w realizacji naszych wizji, tym szybciej widzi rezultaty. Chociaż nie możemy zagwarantować żadnych wyników, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je uzyskać – to jest działanie działające obustronnie – Ty masz lepsze wyniki – my mamy dzięki Tobie lepsze opinie!

Tak, jak najbardziej! Po prostu dbamy o priorytetowe traktowanie komunikacji z nimi i albo kręcimy dla nich treści w domu, albo udzielamy jasnych wskazówek, jak mogą to zrobić sami.