1. Zwroty i refundacje

Ze względu na cyfrowy charakter naszych produktów, nie oferujemy zwrotów ani refundacji po dokonaniu zakupu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem produktu przed jego nabyciem.

2. Wyjątki od braku zwrotów

W wyjątkowych sytuacjach, jeśli produkt cyfrowy nie został dostarczony lub wystąpił problem techniczny uniemożliwiający jego użytkowanie, prosimy o kontakt na kontakt@socialbloom.pl w ciągu 14 dni od zakupu.

3. Reklamacje

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia opisu lub jest wadliwy, możesz zgłosić reklamację, wysyłając e-mail na [adres e-mail obsługi klienta] z podaniem:

  • Numeru zamówienia
  • Szczegółowego opisu problemu
  • Załącznika w postaci zrzutu ekranu lub innego dowodu wady produktu

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni roboczych i poinformujemy Cię o podjętej decyzji.

4. Odstąpienie od umowy

Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu treści cyfrowych dostarczanych w sposób natychmiastowy, jeśli użytkownik wyraził zgodę na ich dostarczenie przed upływem 14-dniowego okresu odstąpienia.