§1 Postanowienia ogólne


1. Sklep Internetowy, dostępny pod adresem: www.socialbloom.pl (dalej
nazywany Sklepem), jest prowadzony przez:
o Lindę Paruszewską, działającą pod firmą Social Bloom Linda
Paruszewska
o adres: ul. Piesza 2/4, 51-109 Wrocław,
o NIP: 5272890105
(dalej nazywaną: Social Bloom lub Sprzedawcą).


2. Kontakt z Social Bloom jest możliwy pod adresem e-mail:
kontakt@socialbloom.pl, numerem telefonu: ______________ oraz
korespondencyjnie pod adresem: ul. Piesza 2/4, 51-109 Wrocław.


3. Sklep działa na platformie WooCommerce i umożliwia zakup produktów
cyfrowych Social Bloom.


4. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu. Dostęp do
Regulaminu każdy z Klientów może uzyskać w dowolnym czasie, poprzez
kliknięcie odnośnika „Regulamin”, umieszczonego na stronie Sklepu, a także
poprzez zapisanie jego wersji PDF na dowolnym nośniku.


5. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z
niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Korzystanie ze Sklepu, a w
szczególności składanie za jego pośrednictwem zamówień nie jest możliwe w
przypadku nieakceptowania postanowień regulaminu


§2 Definicje


1. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie pod adresem: ______,
umożliwiający utworzenia Konta Klienta.


2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie,
umożliwiający Klientom składanie zamówień za pośrednictwem Sklepu.


3. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.socialbloom.pl.


4. Sprzedawca – właściciel sklepu, Social Bloom Linda Paruszewska,
prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Bloom Linda
Paruszewska, pod adresem przy ul. Piesza 2/4, 51-109 Wrocław, wpisana do
CEIDG pod numerem NIP: 5272890105, e-mail: kontakt@socialbloom.pl


5. Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych i dokonująca zakupów w celach związanych lub niezwiązanych z
prowadzoną działalnością zawodową, jak również osoby prawne albo
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, która zawarła albo zamierza zawrzeć umowę z
Social Bloom za pośrednictwem Sklepu.


6. Konsument – każdy Klient, który korzysta ze Sklepu jako osoba fizyczna i
zawiera lub zamierza zawrzeć z Social Bloom umowę, która nie ma dla niego

charakteru zawodowego, tj. nie jest bezpośrednio związana z działalnością
gospodarczą, którą prowadzi.


7. Konto Klienta – udostępniana Klientowi przestrzeń w systemie
WooCommerce, umożliwiająca dostęp do zakupionych produktów cyfrowych,
historii zakupów, przekazywanych Social Bloom danych osobowych oraz
innych informacji udostępnianych Klientowi.


8. Polityka Prywatności – polityka, dostępna


9. Produkt cyfrowy – treść cyfrowa w formacie elektronicznym, możliwa do
zakupu za pośrednictwem Sklepu.


10. Przedsiębiorca – każdy Klient, który korzysta ze Sklepu w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową oraz każda osoba
prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
której ustawa przyznaje zdolność prawną.


11. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu.


12. Umowa – umowa sprzedaży Produktu Cyfrowego, zawierana drogą
elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, między Klientem a Social Bloom, o
treści odpowiadającej treści Regulaminu, która obowiązuje Klienta i wszystkie
osoby, którym Klient przekaże dostęp do Konta Klienta.


13. Użytkownik – każda osoba fizyczna wyświetlająca informacje dostępne na
stronie internetowej Sklepu.


14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta o chęci zawarcia Umowy z Social
Bloom, składane elektronicznie za pośrednictwem formularza zamówienia.


§3 Korzystanie ze Sklepu


1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu
oraz wyrażenie zgody na warunki w nim określone, jak również zapoznanie się
i akceptacja Polityki Prywatności, dostępnej pod linkiem: _____________.


2. Dostęp do Sklepu mają wszyscy Użytkownicy. Dostęp do Konta Klienta oraz
możliwość składania zamówień i zakupu Produktów Cyfrowych mają tylko
Klienci, którzy zarejestrowali Konto Klienta zgodnie z niniejszym
Regulaminem.


3. Klient nie jest uprawniony do przekazywania swojego dostępu do Konta
Klienta innym Użytkownikom. Jeżeli taki dostęp zostanie udzielony – Klient
ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania podejmowane przez
Użytkowników, którym przekazał dostęp, jak za własne.


4. Korzystając ze Sklepu Użytkownicy zobowiązani są postępować zgodnie z
przepisami prawa, w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu.


5. Social Bloom zastrzega sobie prawo ograniczenia dostępu do wybranych
funkcjonalności Sklepu Użytkownikom, którzy nie stosują się do warunków
określonych niniejszym Regulaminem, a w szczególności niezgodnie z § 3 ust.
1, 3 i 4 powyżej. Social Bloom przekaże informacje o ograniczeniach
Użytkownikom, których dotyczą. Reklamacje w tym zakresie mogą być
składane zgodnie z § 6 Regulaminu.

6. Korzystanie ze Sklepu wymaga dostępu do sieci Internet. Social Bloom dołoży
starań, aby transmisja danych w ramach korzystania ze Sklepu, a w
szczególności składania zamówień i dostępu do produktów cyfrowych była
bezpieczna i przebiegała z zachowaniem zasad poufności, całości i
kompletności przekazywanych danych.


7. Dostępność platformy WooCommerce, a zatem i Sklepu, opiera się na
technologiach HTML i JavaScript, w związku z czym dla prawidłowego
korzystania ze sklepu konieczne jest urządzenie elektroniczne z dostępem do
Internetu oraz przeglądarką internetową umożliwiającą odtwarzanie treści we
wskazanych formatach.


8. Social Bloom nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź
ograniczenia w sprzęcie komputerowym lub urządzeniach, za pośrednictwem
których Użytkownicy korzystają ze Sklepu, a które nie są kompatybilne ze
Sklepem i utrudniają prawidłowe wyświetlanie treści.


§ 4 Konto Klienta


1. Składanie zamówień jest możliwe dla Klientów, posiadających zarejestrowane
i aktywne Konta Klienta.


2. Rejestracja Konta Klienta jest możliwa za pośrednictwem formularza
rejestracji dostępnego na stronie internetowej: ____________________ i
polega na wysłaniu prawidłowo wypełnionego formularza rejestracyjnego.


3. Formularz jest interaktywny i umożliwia Klientowi wypełnienie wskazanych pól
danymi osobowymi, kontaktowymi oraz innymi informacjami.


4. Dane Klienta, których podanie jest niezbędne w celu rejestracji Konta Klienta:
o ___________,
o ___________,
o ___________,
o ___________.


5. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą konieczne jest również podanie numeru NIP.


6. Prawidłowe wypełnienie i wysłanie Formularza Rejestracji skutkuje
przekazaniem potwierdzenia rejestracji na adres e-mail wskazany przez
Klienta. Klient zobowiązany jest wówczas do zweryfikowania prawidłowości
adresu e-mail poprzez kliknięcie w link aktywacyjny.


7. Prawidłowa aktywacja Konta Klienta zostanie potwierdzona komunikatem na
stronie internetowej, która wyświetli się po otwarciu linku aktywacyjnego przez
Klienta.


8. Klient zobowiązany jest do podawania wyłącznie swoich prawdziwych danych.
Negatywna weryfikacja danych Klienta i powzięcie wiedzy, że dane te są
nieprawdziwe będzie skutkowała ograniczeniem Klientowi dostępu do Konta i
jego dezaktywacją. Klient zostanie poinformowany o ograniczeniu i
dezaktywacji wiadomością mailową. Reklamacje w tym przedmiocie mogą być
składane stosownie do § 6 Regulaminu.


9. Usługa elektroniczna w postaci Konta Klienta jest nieodpłatna przez czas
nieokreślony. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny
usunięcia Konta (rezygnacji z usługi) poprzez wysłanie stosownego żądania
do Social Bloom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@socialbloom.pl lub też pisemnie na adres: ul. Piesza 2/4, 51-109
Wrocław. W przypadku usunięcia Konta Klient utraci dostęp do przypisanych
do konta Produktów Cyfrowych. Wówczas uzyskanie do nich dostępu będzie

możliwe poprzez pocztę elektroniczną na żądanie Klienta po potwierdzeniu
faktu dokonania zakupu w Sklepie.


§ 5 Zamówienia


1. Klienci z aktywnym Kontem Klienta mogą składać zamówienia przez stronę
sklepu 24/7.


2. Złożenie zamówienia polega na:
o wyborze produktu z katalogu dostępnego na stronie internetowej Sklepu i
dodanie go do wirtualnego koszyka,
o przejście do podsumowania zamówienia i wskazanie prawidłowych
danych Klienta, które obejmują dane rozliczeniowe w postaci:
_______________________ oraz dane kontaktowe Klienta.
o akceptacji regulaminu oraz polityki prywatności,
o opłacenie zamówienia za pośrednictwem wybranej metody płatności.


3. Po zaksięgowaniu płatności przez Social Bloom Klient otrzyma wiadomość e-
mail z potwierdzeniem zamówienia.


4. Ceny w Sklepie podane są w złotych polskich i stanowią ceny brutto,
obejmujące wszelkie należności podatkowe, a w tym podatek VAT.


5. Sklep korzysta z systemu przetwarzania płatności zapewnionego przez
WooCommerce, który udostępnia metody płatności za pośrednictwem:
o Przelewów online (np. Przelewy24),
o Karty płatniczej,
o BLIK (jeśli dostępny).


6. Klient uprawniony jest do dowolnego wyboru metody płatności spośród
wskazanych powyżej, dostępnych metod. Płatność za zamówienie jest
możliwa wyłącznie z góry.


7. Brak płatności w terminie 24h od chwili wysłania formularza zamówienia lub
wskazanie nieprawdziwych danych Klienta, uniemożliwiających realizację
zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia. Wówczas Umowa Stron nie
zostaje zawarta.


8. Social Bloom dopuszcza możliwość redukcji ceny Produktu Cyfrowego
poprzez zastosowanie kodu rabatowego. Warunki stosowania konkretnych
kodów rabatowych będą określone w warunkach konkretnej akcji promocyjnej,
które zostaną udostępnione na Stronie Internetowej Sklepu.


9. Prawidłowo złożone i opłacone zamówienie zostanie potwierdzone przez
Sprzedawcę w wiadomości mailowej, w której Klient uzyska również
informację o numerze zamówienia.


§6 Realizacja zamówienia


1. W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu
Cyfrowego przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy –
Produkt zostanie mu przekazany poprzez Kontro Klienta niezwłocznie po
zaksięgowaniu zamówienia. Potwierdzenie przekazania dostępu do Produktu
zostanie przekazane Klientowi drogą wiadomości mailowej.

2. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na dostarczenie Produktu przed upływem
terminu na odstąpienie od Umowy – Produkt zostanie udostępniony po
upływie 14 dni od akceptacji zamówienia.


3. Dostęp do Produktu jest możliwy poprzez Konto Klienta i zakładkę Moje
konto > Pobrania.


4. Klient jest uprawniony do pobrania i zapisania na swoim urządzeniu Produktu
Cyfrowego.


5. Produkt Cyfrowy jest dostępny w formatach:
1. .pdf, ________ – w przypadku e-booków oraz _______,
2. ._______ – w przypadku nagrań wideo oraz webinarów,
3. ____________ – w przypadku ____________________.


6. Dostęp do Produktu Cyfrowego jest uzyskiwany bezterminowo, jednak w
przypadku usunięcia Konta Klienta, ograniczenia dostępu do Konta Klienta,
tymczasowego lub trwałego wyłączenia Strony Internetowej Sklepu – dostęp
do Produktu Cyfrowego zostanie przekazany na żądanie Klienta również
drogą wiadomości mailowej – jednorazowo, po potwierdzeniu faktu dokonania
zakupu w Sklepie przez Klienta.


7. W przypadku problemów z możliwością pobrania lub odtworzenia Produktu
Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez
wiadomość mailową na adres kontakt@socialbloom.pl lub pisemnie pod
adresem: ul. Piesza 2/4, 51-109 Wrocław.


§ 7 Niezgodność Produktu z Umową


1. Social Bloom zobowiązuje się dostarczać Klientom Produkty zgodne z zawartą
umową o dostarczenia treści cyfrowych lub umową sprzedaży produktu
cyfrowego.


2. Odpowiedzialność Social Bloom za brak zgodności Produktu z Umową, o
której mowa w ustępie powyżej jest wyłączona w przypadku, gdy Klientem jest
Przedsiębiorca. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w tym zakresie jedynie
wobec Konsumentów.


3. Konsument może złożyć́ reklamację, jeżeli Produkt jest niezgodny z zawartą
Umową oraz zażądać doprowadzenia produktu do zgodności w umową.


4. Social Bloom może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wiązałoby się z
obowiązkiem poniesienia nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności
kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w
szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.


5. Jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową jest możliwe –
Sprzedawca zobowiązuje się wykonać ten obowiązek w rozsądnym czasie od
chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności
Produktu z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.


6. Koszty doprowadzenia Produktu lub usługi cyfrowej do zgodności z umową
ponosi Sprzedawca.


7. Jeżeli Produkt lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może
również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
jeżeli:

a. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie
do art. 43m ust. 2 i 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – Prawa
Konsumenta (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796, dalej Prawa Konsumenta),
b. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do
zgodności z umową zgodnie z art. 43m ust. 4 Praw Konsumenta,
c. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje
nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub
usługę cyfrową do zgodności z umową;
d. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle
istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez
uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m
Praw Konsumenta,
e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z
umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla
konsumenta.

8. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy,
w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową
pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w
częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w
którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.


9. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa
są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.
10. Po odstąpieniu od umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż
dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie
korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczonych przez
Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:


a. są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową,
które stanowiły przedmiot umowy;
b. dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot umowy;
c. zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać
rozłączone bez nadmiernych trudności;
d. zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami,
którzy nadal mogą z nich korzystać.


11. Sprzedawca udostępnia konsumentowi na jego żądanie i na swój koszt, w
rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do
odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez konsumenta w

trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, inne niż dane osobowe, z
wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 10 lit. a-c powyżej.


12. Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył
treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o
odstąpieniu od umowy. Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt
Sprzedawcy.


13. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej
treści lub usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej lub usłudze
cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.


14. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu konsumentowi ceny należnej
wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.


15. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


16. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail:
kontakt@socialbloom.pl lub pisemnie pod adres Sprzedawcy.


17. W zgłoszeniu reklamacyjnym Konsument powinien wskazać:


a. produkt, którego reklamacja dotyczy;
b. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności
rodzaju i daty wystąpienia wady,
c. żądanie odstąpienia od umowy, naprawy wad bądź obniżenia ceny;
d. dane kontaktowe;


18. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozpatrzeniu
reklamacji Klient zostanie poinformowany w ten sam sposób, w jaki złożył
reklamację. Brak ustosunkowania się Social Bloom do reklamacji w wyżej
wskazanym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za zasadną.


19. Jeżeli reklamacja Konsumenta nie została uwzględniona, a ten się nie zgadza z
jego decyzją – jest uprawniony do skierowania sprawy na drogę sądową w
postępowaniu przed sądem powszechnym, jak również także zwrócić się̨ o
mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.


20. Rozstrzygnięcie sporu przez sąd polubowny lub na drodze wymaga przekazania
do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie wniosku o mediację lub
o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.


21. Rozstrzyganie sporu w trybie polubownym wymaga zgody obu stron
(Konsumenta oraz Sprzedawcy).

22. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta
będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumenta.


§ 8 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy
odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do
zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
przed jego upływem.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w formie
pisemnej na adres e-mail: kontakt@socialbloom.pl


3. Konsument może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca pomimo wezwania
przez Konsumenta – nie dostarczył Produktu niezwłocznie lub w dodatkowym,
wyraźnie uzgodnionym terminie.


4. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu,
jeżeli:


a. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
dostarczy Produktu,
b. Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy
wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne
znaczenie dla konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.


5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr
2 do Praw Konsumenta oraz dodatkowo dostępny na stronie Sklepu. Konsument
może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu
której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego
własności:


a. od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez
niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b. w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach: od objęcia w posiadanie ostatniego
Produktu, partii lub części,
c. w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów
przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów
d. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca
dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
jakiego użył konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


8. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a
odstępujący od umowy jest zwolniony z wszelkich zobowiązań


9. Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z treści cyfrowej (Produktu
Cyfrowego) lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim oraz ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania towaru.


10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, który wyraził
zgodę na dostarczenie usług cyfrowych przed upływem terminu 14 dni na
odstąpienie od umowy, zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287,
wraz z poźn. zm).


§ 8 Prawa autorskie


1. Wszystkie Produkty, jak również treści i informacje udostępnione na Stronie
Internetowej Sklepu stanowią utwory w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 24,
dalej prawo autorskie) i stanowią własność Social Bloom oraz polegają ochronie
według przepisów prawa autorskiego.


2. Jakiekolwiek kopiowanie, utrwalanie lub powielanie treści lub Produktów, w
całości lub we fragmentach, jest zabronione. Rozpowszechnianie tego rodzaju
zapisów bez zgody Social Bloom będzie wiązało się z koniecznością podjęcia
przez Sprzedawcę kroków prawnych zmierzających do ochrony przysługujących
jej praw.


3. Jakakolwiek ingerencja w treści dostępne na Stronie Internetowej, a w
szczególności przerobienie lub zamieszczanie własnych treści przez
Użytkowników nie jest możliwe, a podejmowanie prób takich ingerencji jest
zabronione.


4. Klient ma prawo korzystać z materiałów udostępnianych przez Social Bloom, a w
tym z Produktów wyłącznie na własny, niekomercyjny użytek i nie jest
uprawniony do udzielania żadnych zezwoleń, licencji, sublicencji lub innego
rodzaju zgód na posługiwanie się nimi przez osoby trzecie.


5. Zakazane jest kopiowanie, udostępnianie i odsprzedaż treści bez zgody
Sprzedawcy.


6. Social Bloom nie umożliwia Użytkownikom ani Klientom publikacji na Stronie lub
za jej pośrednictwem żadnych treści, a w tym komentarzy ani opinii – w związku
z czym nie ma obowiązku prowadzenia moderacji treści.


§9 Ochrona danych osobowych

1. Korzystanie ze Sklepu jest uzależnione od wyrażenia zgody na przechowywanie i
przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Użytkownika, a w tym
danych osobowych przekazanych przez Klienta w Formularzu Rejestracji lub
Formularzu Zamówienia, zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.


2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu jest Linda Paruszewska, prowadząca
działalność gospodarczą pod firmą Social Bloom Linda Paruszewska, pod
adresem przy ul. Piesza 2/4, 51-109 Wrocław, wpisana do CEIDG pod numerem
NIP: 5272890105, e-mail: kontakt@socialbloom.pl


3. Powierzone Administratorowi dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie:


a. w celu umożliwienia korzystania ze Sklepu, a w szczególności Konta
Klienta, dokonania zakupu, dostępu do Produktu, gdy jest to niezbędne do
podjęcia innych działań, w tym, w celu skutecznego potwierdzenia zawarcia
umowy i przekazania Produktu,
b. gdy jest to niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia
obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
c. gdy jest to niezbędne do wykonania określonych prawem zadań
realizowanych dla dobra publicznego;
d. gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
realizowanych przez administratorów danych albo odbiorców danych, a
przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą,
e. w związku z uzasadnionym interesem Administratora, jakim jest m.in.
płynne działanie Sklepu, ochrona praw autorskich do Produktów lub
zapewnienie bezpieczeństwa Użytkowników.


4. Powierzone Administratorowi dane osobowe mogą być także przetwarzane w
celach marketingowych, wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyrazi na to zgodę w
odrębnym oświadczeniu.


5. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz do ich
uzupełniania, uaktualniania, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania
zezwolenia na ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia, jeżeli są one
niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem
przepisów prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały
zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych
osobowych dla celów marketingowych.


6. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, o których mowa
powyżej są zawarte w Polityce Prywatności sklepu, dostępnej pod adresem:
______________________, której akceptacja jest niezbędna dla korzystania ze
Sklepu.


7. Klient ma prawo do wglądu, edycji oraz żądania usunięcia swoich danych w
zakładce Moje konto > Ustawienia.

§ 10 Pliki cookies


1. Sklep wykorzystuje pliki cookies WooCommerce w celu prawidłowego
działania strony.


2. Pliki cookies są nazywane „ciasteczkami” i stanowią dane informatyczne, w
tym pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym
Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze Sklepu. Cookies
zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.


3. Dane, które przechowują ciasteczka wykorzystywane przez Social Bloom
obejmują m.in.:


1. informacje o bieżącej wizycie Użytkownika na Stronie, aby odróżnić
Użytkowników i otwarte sesje. Zawiera takie informacje, jak źródło
ruchu na Stronie, stronę odsyłającą, czy też czasie trwania sesji, które
pomagają w analizie skuteczności prowadzonych kampanii
marketingowych,
2. informacje o ruchu Użytkownika na Stronie i podejmowanych przez
niego interakcjach, które umożliwiają analizę zachowania
Użytkowników i rozwój Strony, a w tym jej wydajności
3. dane specyficzne dla Użytkownika, pozwalające analizować
skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych i optymalizować
doświadczenia Użytkownika na Stronie,
4. dane niezbędne dla funkcjonowania Strony i zapewnienia
Użytkownikowi dostępu do niej,

4. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce, a w
tym usunąć dotychczas zebrane pliki cookies oraz odmówić ich gromadzenia.


5. Użytkownik samodzielnie podejmuje decyzję, w jakim zakresie Sklep będzie
miał dostęp do zapisu i gromadzenia danych cookies.


§11 Postanowienia końcowe


1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
o Kodeksu cywilnego;
o Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
(Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.);
o Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
o oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.


2. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów powstałych w związku z
korzystaniem ze Sklepu oraz umowami zawartymi za jego pośrednictwem
przez Przedsiębiorców, do których zastosowania nie znajdują postanowienia
dot. Konsumentów jest Sąd właściwy dla siedziby Social Bloom.


3. Korzystanie ze Sklepu jest uzależnione od akceptacji niniejszego Regulaminu.


4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z upływem 14 dni od jego umieszczenia
na stronie internetowej Sklepu, tj. od dnia 18.03.2025 i obowiązuje
przez czas nieoznaczony.